To od pary młodej będzie zależało, czy każdy dostanie osobny harmonogram uroczystości, czy może w widocznym miejscu zostanie wystawiony jeden duży.
Jakie informacje mogą się w nim znaleźć?
W informatorze weselnym mogą znaleźć się podstawowe informacje dotyczące np. godziny uroczystości, wręczania prezentów, pory posiłków lub też być bardziej rozbudowany, z wyszczególnionymi wszelkimi dodatkowymi atrakcjami, takimi jak np. pokaz barmański, zabawy, informacja o słodkim bufecie, zdjęciach z państwem młodym itp.
Jeśli goście pokonują wiele kilometrów i nocują przed i po uroczystości, dobrze jest taki informator zostawić dla nich u obsługi hotelu czy w pokojach. Powinny się w nim wówczas znaleźć dodatkowe informacje o dojeździe na miejsce uroczystości, zorganizowanym wspólnym transporcie, godzinie odjazdu, możliwościach parkowania przed kościołem i restauracją itp.
Poprzednia
Następna