iKalisz.pl reklamy
Kalisz

Miejski Rzecznik Konsumentów chwilowo niedostępny. Gdzie uzyskać pomoc?

Od 16 sierpnia do 2 września Miejski Rzecznik Konsumentów w Kaliszu nie będzie obecny. W tym czasie pomoc prawną w sprawach konsumenckich można uzyskać w innych instytucjach.

Podczas nieobecności Miejskiego Rzecznika Konsumentów pomoc prawną w sprawach konsumenckich można uzyskać:

  • w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kaliszu, ul. Kolegialna 4 (II p.), tel. (62) 757 44 07
  • za pośrednictwem infolinii konsumenckiej pod numerami tel. 801 440 220 lub /22/ 290 89 16 (opłata wg taryfy operatora)
  • mailowo poprzez konsumenckie centrum eporad: porady@dlakonsumentow.pl

 

Instytucje świadczące porady w sprawach specjalistycznych:

  • usługi telekomunikacyjne: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Delegatura w Poznaniu ul. Kasprzaka 54, 60-245 Poznań tel. (61) 65 98 610
  • usługi energetyczne: Urząd Regulacji Energetyki, Zachodni Oddział Terenowy ul. Wielka 20, 61-774 Poznań tel. (61) 670 53 01
  • usługi finansowe i ubezpieczeniowe: Rzecznik Finansowy Al. Jerozolimskie 87, 02 - 001 Warszawa, tel. (22) 333 73 28
Źródło: kalisz.pl





Tworzenie stron i sklepów internetowych - internetka.pl

Czytaj również

eriko mobilny żuraw
Praca
POLUB NAS NA FACEBOOKU